Bokrea och Relationsmässa!

Ja, jag vet, jag borde inte… Och jag lyckades ju nästan! Om det inte vore för att jag fick en stund över och då bara råkade snubbla förbi…Akademibokhandeln! Då hade det aldrig hänt! Då hade jag lyckats stå emot frestelsen detta år. Då hade det inte blivit några fler böcker än de 42(!) olästa jag fortfarande har kvar från Bok- och Biblioteksmässan i höstas. Jag lovar! Men det blev i alla fall bara en bok! Ännu en relationsbok, vad annars… (fast i mina hyllor trängs även klassiker, biografier och litteraturhistoria ända från antiken och framåt…vill jag bara inflika!)



Och apropå relationer så ser jag verkligen fram emot nästa helg – då årets Relationsmässa äger rum. Nu återstår bara lite finslipning av programmet och det ser onekligen lovande ut! På planeringsmötet i dag samlades arrangörer och föreläsare (bland annat jag själv. Missa inte mitt föredrag om nätdejting!) och vi kunde glatt konstatera att det mesta som rör mänskliga relationer kommer att finnas respresenterat i en eller annan form. Det blir med andra ord en härlig blandning av allt ifrån böcker och kärleksspel till kul och personlighetsutvecklande aktiviteter. Och, som sagt, inspirerande föreläsningar! Gå gärna in och läs mer på www.relationsmassan2010.se – så hoppas jag att vi ses där!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0