Lycka!

Lycka är en stor mugg kaffe med mjölk liggandes i sängen framför Nyhetsmorgon timme efter timme en lördagsförmiddag… Se solen sila in genom persiennerna och veta att en hel lång ledig dag ligger framför en…

Jag känner mig över huvud taget väldigt lycklig just nu! Är så nöjd med…allt!  Får man vara det? Och får man säga så?! Det gör jag i alla fall! Vill berätta för världen att jag har två underbara barn, en fantastisk man och massor av härliga vänner, ett spännande och kreativt jobb och tusen idéer och framtidsdrömmar… Vill med detta också bjuda in alla er läsare att dela med er av era fantastiska liv! Världen består inte bara av katastrofer och eländen - utan helt enkelt av vad vi gör den till!

Jag blir mer och mer övertygad om budskapet i The Secret av Rhonda Byrne – att vi, med hjälp av ”attraktionslagen”, drar till oss precis det vi ber om! Vill man ha lycka och framgång, så måste man tänka lycka och framgång! Så enkelt, men ändå så svårt…

Det har tagit mig tre(!) genomläsningar av denna revolutionerande bok, innan jag nu äntligen börjar leva efter den!

Det finns hur mycket som helst att häpna över och reflektera kring när det gäller ”lagen om attraktion”, som jag återkommer till i kommande inlägg.

För Nu ska jag ut i solen och njuta av denna fantastiska dag!



Så här känner jag mig! Precis som Sarah Jessica Parker...;-)
(Bild från modette.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0