Spännande vardag!

Varje dag innebär en ny möjlighet! Så klämkäckt tänkte jag i morse när jag vaknade.

Med pirr i magen trippade jag ut till min insnöade bil 07.33 för att åka till dagens första spännande möte (som visserligen blev inställt i sista stund, men, men… det är sån´t som händer!…)

Nu sitter jag här vid datorn igen och… inväntar nästa spännande möte!  Hinner kanske ringa några samtal först och, vem vet, det kanske är då ”det händer”!

Ja, tänk om man inför varje möte, inför varje telefonsamtal och inför varje gång man går in på mailen intar det förhållningssättet. Vad mycket roligare vardagen skulle bli då!

Så min ödmjuka uppmaning denna underbara tisdagsmorgon är… möt varje dag med spänd förväntan på vilka fantastiska möjligheter som väntar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0