Webbredaktör och kärlekskurs!

Ja, livet som egen företagare är onekligen varierande…

I dag har jag förkovrat mig ytterligare i webbpublicering och webbjournalistik (mycket matnyttigt!)...

...och i morgon ska jag kasta mig in i ”kärlekens och attraktionslagens mysterier”… Ser verkligen fram emot att äntligen praktiskt få uppleva och omsätta ”Hemligheten”…

Hur gör man för att öka sin attraktionskraft? Hur förändrar man sitt liv bara genom att tänka rätt?

Citat ur "The Secret" (Rhonda Byrne):

"Lagen om attraktion är en naturlag. Den är lika opartisk som gravitationslagen. Ingenting kan komma in i ditt liv om du inte har kallat till dig det genom dina mest grundläggande och ihållande tankemönster."

Morgondagens tema blir hur använder du attraktion för att skapa din drömrelation. Spännande!

Lovar att återkomma med rapportering, både här och i andra sammanhang!

Tänk att man å yrkets vägnar kan få ha så här kul!!!







Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Kan man förena nytta med nöje så har man nog det bästa jobb man kan önska!

2010-03-10 @ 13:34:25
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0