Ny hatt, nya tider! :-)

Fast hatten kan jag tyvärr inte visa just nu, kamerasladden spårlöst försvunnen...:-(

Back in business igen i alla fall! :-)

Efter månader av intensivt skrivarbete och nödvändigt fokus på annat håll, har min stackars blogg blivit oförtjänt eftersatt...:-( Förlåt!

Men nu är jag här och hoppas så förbli - med eller utan bilder för en tid...

Så många tankar, upplevelser och känslor har passerat sedan senast och sida vid sida med detta en ständig, stark längtan efter att få dela - och dela med mig...

Väljer dock att låta allt som varit passera och börja på ny kula igen. Att återberätta eller rekonstruera blir aldrig bra. Och bra är vad jag vill att min blogg ska vara! Bra på så sätt att den är genuin och äkta, både inför mitt eget sanna jag och inför dig som smickrande nog väljer att ta del av...och kanske påverkas av...mina grubblande...lättsamma...eftertänksamma...spontana...betraktelser och upplevelsr av stort och smått... Ja, själva Livet helt enkelt! 

Med detta (ganska meningslösa...) inlägg väljer jag nu alltså att komma tillbaka. Ber dig därför att se det jag nyss skrivit främst som en nödvändig "uppvärmning" för mig inför kommande, mer genomarbetade och ingående resonemang om "viktiga" saker.

Jag borde åtminstone ha bjudit på en bedårande bild härifrån Grands terass i Saltis, jag vet, men...som sagt...:-(

Ha en lika ljuvlig kväll som jag tänker ha, så hörs vi snart! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0